RSS
czwartek, 05 listopada 2009
kot karkonosz :)

niby zupełnie zwyczajna mapa karkonoszy

ale przypatrzcie się dobrze.... coś spod niej wystaje....

no i to coś patrzyło się na mnie spod karkonoszy, ale własnie rozładowała mi się bateria...

13:25, ma.lenka
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 01 listopada 2009
jesienny szybki kot

15:46, ma.lenka
Link Dodaj komentarz »
piątek, 29 maja 2009
kot i architektura

no, obiecałam, że tu czasem coś napisze :]

więc całkiem najnowsze zdjęcia Lutki, po tytułem "Kot i Architektura" (te stosy gazet to 4 letnia prenumerata miesięcznika Architektura :] )

 



do następnej notki! (tak za rok pewnie ;)))

p.s. jeśli ktoś tu jeszcze zagląda, to niech zostawi jakiś swój ślad, tak dla mojego dobrego samopoczucia :))

Lutka pozdrawia!!!

11:17, ma.lenka
Link Komentarze (1) »
sobota, 16 sierpnia 2008
fotki z archiwum - luty 2008

lutka

na kamyczku :) 


lutka

mniam... 

lutka

z profilu 

lutka

podaję łapkę... 

lutka

z języczkiem 

23:56, ma.lenka
Link Komentarze (1) »
zbieram się
zbieram się aby wrócić xD
14:37, ma.lenka
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 24 stycznia 2008
Lutka kocha plecaki
że koty lubią się chować to wiadomo
do toreb


do plecaków


do niektórych szczególnie lubią


nawet mogą się wspinać, byle by wejść do środka


a niektóre okazują się być najlpeszym przyjacielem


lepsze od kocimiętki


i powodujące zdecydowanie większe szaleństwo.
niestety zdjęcia z komórki nie wiele pokazują.

zastanawiam mnie tylko co takiego plecaki mają w sobie, że Lutka tak uwielbia się o nie ocierać, włazić do nich, podgryzać paski itd itd.  a potem ucieka z dzikim szaleństwem w oczach...

może to to górskie powietrze, może leśne? dzikość i naturalność. o tak ;]

podziękowania dla Matka, dzięki któremu Plecak Prawdziwy Przyjaciel Lutki pojawił się w moim domu ;P
14:23, ma.lenka
Link Dodaj komentarz »
środa, 16 stycznia 2008
nowy wpis
no dobra, długo się nic nie działo.
ale potrzebowałam tego zdjęcia. to skoro już je zrobiłam to tu też je umieszczę.
sierpień 2007 :)


23:52, ma.lenka
Link Dodaj komentarz »
sobota, 18 sierpnia 2007
miało być o myszy
miałam napisać o myszy którą Lutka chwilę temu przyniosła żywą do domu... o tym jak ona się trzęsła ze strachu i jak tragicznie skończyła moją próbę ratunku... ale potem zobaczyłam pająka... miał 7 cm wielkości i został pochłoniety przez odkurzacz.... po cięzkim boju z samą sobą, żeby po ten odkurzacz obok niego przejść... jednym słowem... ratunku!!!!!
02:38, ma.lenka
Link Komentarze (1) »
środa, 20 czerwca 2007
środki na kleszcze
liczę na jakieś komentarze (buhahaha, ale jestem naiwna ;>)
chciałam się zapytać co myślicie o kocich środkach na kleszcze. najpopularniejszy jest chyba Frontline... no ale do którego weta nie pójdę, to jedni twierdzą, że tylko ten w pipetkach, nakładany na kark, bo go nie wyliże... inni, ze tylko ten psikany, bo na całe ciało jest i powierzchownie, a ten w pipecie to wnika w tłuszcz podskórny, więc wnika w kota...
a co robicie z Waszymi kotami? :)
pozdrawiam i dorzucam zdjęcie (wprawdzie z marca, ale było tak samo słonecznie)

22:23, ma.lenka
Link Komentarze (3) »
niedziela, 10 czerwca 2007
nowe zdjęcia
niech już będzie
najnowsze zdjęcia Luciska
szkoda, że jak wróciła po burzy do domu zajęłam się jej wycieraniem a nie robieniem zdjęć.... zmokły szczur jak nic ;] godne zobaczenia, żałujcie ;P

kot na schodach

ujęcie drugie :)
może wkrótce coś nowego...
jeśli znajdę te zdjęcia co jej ostatnio robiłam ;P
a tak btw a miałam przez chwile aparat który miał funkcje robienia zdjęć zwierzętom, które dzielił na psy i koty, a psy i koty dzielone były jeszcze na psy czarne, białe, szare, koty na czarne, białe i szare ;]
może ktoś mi wyjaśni dlaczego akurat tak??? ;P
02:48, ma.lenka
Link Komentarze (2) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 8